Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavřela úterý růstem
05.08. 18:45 Fio - Wall Street otevírá v zeleném, výsledková sezóna pokračuje. Výsledky reportoval Pfizer a Palantir
05.08. 16:23 Fio - USA: Index PMI ve službách dosáhl v červenci dle konečných dat 55,7 b. při očekávání 55,2 b.
05.08. 15:50 Fio - USA: Obchodní bilance v červnu dosáhla schodku 60,2 mld. USD
05.08. 15:29 Fio - Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
05.08. 14:48 Fio