Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Wall Street roste
17.07. 19:26 Fio - Frankfurtská burza ve čtvrtek posílila
17.07. 17:56 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 11. červenci vzrostly o 46 mld. kubických stop
17.07. 16:32 Fio - USA: Index realitního trhu NAHB v červenci na 33 b. dle očekávání
17.07. 16:14 Fio - USA: Podnikové zásoby v květnu reportovány beze změny
17.07. 16:12 Fio