Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-4,82 %), stříbro (+0,91 %), kukuřice (-0,82 %)
21.07. 10:36 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,14
21.07. 10:33 Fio - Firemní výsledky pro tento týden: Moneta, SAP, Alphabet, Tesla, Coca-Cola,..
21.07. 10:27 Fio - Frankfurtská burza na úvod týdne nepatrně roste
21.07. 09:26 Fio - Pražská burza zahajuje den mírným růstem
21.07. 09:20 Fio