Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza v úvodu posiluje, výrazně se daří automobilkám
23.07. 09:40 Fio - Asijské akcie posilují, USA uzavřely dohodu s Japonskem ohledně cel
23.07. 08:48 Fio - Skupina Bezvavlasy úspěšně spustila e-shop ve Slovinsku a plánuje další expanzi
23.07. 08:39 Fio - Evropské futures kontrakty indikují otevření v zelených číslech
23.07. 08:32 Fio - Očekávané události: Spotřebitelská důvěra (eurozóna), prodeje existujících domů (USA)
23.07. 08:13 Fio