Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- DAX uzavírá růstem, dařilo se automobilkám na pozadí obchodní dohody Japonska s USA
23.07. 17:58 Fio - Index Dow Jones se pohybuje v zelených úrovních.
23.07. 17:50 Fio - Americké indexy se obchodují smíšeně, výsledková sezóna pokračuje v plném proudu
23.07. 16:42 Fio - Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červenci dle předběžných dat na -14,7 b. při očekávání -15,0 b.
23.07. 16:41 Fio - USA: Prodeje existujících domů v červnu meziměsíčně poklesly o 2,7 % při očekávání poklesu o 0,7 %
23.07. 16:40 Fio