Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- M2C získala kontrakt na správu 298 objektů skupiny LKQ v západní Evropě
18.07. 08:55 Fio - Asijské akcie dnes smíšeně, v Japonsku byl reportován CPI a TSMC dále posiluje
18.07. 08:43 Fio - Evropské futures kontrakty mírně rostou
18.07. 08:32 Fio - Německo: Index PPI v červnu meziročně poklesl o 1,3 % v souladu s očekáváním
18.07. 08:22 Fio - Očekávané události: PPI (Německo), běžný účet ECB (eurozóna)
18.07. 08:02 Fio