Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- USA: Index importních cen v červnu meziročně klesl o 0,2 % při očekávání růstu o 0,4 %
17.07. 14:35 Fio - USA: Maloobchodní tržby v červnu dle předběžných dat meziměsíčně vzrostly o 0,6 %
17.07. 14:32 Fio - ČEZ podepsal s Rolls-Royce SMR dohodu o přípravných pracích na zavedení SMR v ČR
17.07. 13:38 Fio - Vývoj cen komodit: Zlato (-0,81 %), pšenice (-0,74 %), zemní plyn (+0,54 %)
17.07. 13:32 Fio - Vývoj měnových párů: Dolar posiluje vůči koruně o 0,64 % na USD/CZK 21,28
17.07. 13:31 Fio