Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Moneta: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 142,4 Kč s novým doporučením "sell"
21.07. 11:16 Fio - ČEZ: Trigon Dom Maklerski snížil cílovou cenu na 962,5 Kč a ponechal doporučení na „sell“
21.07. 11:11 Fio - CTP: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 21 EUR se stávajícím doporučením "buy"
21.07. 11:09 Fio - Erste: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 80,5 EUR se stávajícím doporučením "hold"
21.07. 11:09 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-4,82 %), stříbro (+0,91 %), kukuřice (-0,82 %)
21.07. 10:36 Fio