Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americká centrální banka FED podle očekávání trhu ponechává sazby na stejné úrovni v pásmu 4,25-4,5%
30.07. 20:11 Fio - Frankfurtská burza ve středu mírně posílila
30.07. 18:01 Fio - Index Dow Jones se před měnovým rozhodnutím FEDu drží v mírně červeném pásmu.
30.07. 17:55 Fio - USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 25. červenci vzrostly o 7698 tis. barelů
30.07. 16:31 Fio - Americké indexy v úvodu mírně posilují, výsledková sezóna pokračuje
30.07. 16:13 Fio