Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Firemní výsledky na tento týden: Erste, Komerční banka, Apple, Microsoft, Amazon, Meta a další
28.07. 11:28 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (-0,98 %), kukuřice (-0,95 %), ropa (+0,57 %)
28.07. 10:58 Fio - Vývoj měnových párů: Dolar posiluje vůči koruně o 0,71 % na USD/CZK 21,05
28.07. 10:57 Fio - Makroekonomický výhled na tento týden: Rozhodnutí FOMC (Fed) o sazbách, report z trhu práce (USA)
28.07. 10:49 Fio - Pražská burza zahajuje den růstem
28.07. 09:21 Fio