Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Wall Street nakonec v záporu
31.07. 22:14 Fio - Wall Street míří vstříc novým maximům
31.07. 20:00 Fio - Frankfurtská burza neudržela zisky a zakončuje seanci poklesem
31.07. 18:21 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 25. červenci vzrostly o 48 mld. kubických stop při očekávání 41 mld.
31.07. 17:01 Fio - USA: Index nákladů práce ve 2Q vzrostl o 0,9 % při očekávání růstu o 0,8 %
31.07. 15:12 Fio