Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavírá týden výrazným poklesem, Daimler Truck zveřejnil výhled pod odhady
01.08. 18:26 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v červenci podle konečných dat na 61,7 b.
01.08. 16:29 Fio - S&P 500 klesá o 1,6 %, reportovaly Apple, Amazon, Exxon mobil, Chevron, Coinbase a další
01.08. 16:29 Fio - USA: Stavební výdaje v červnu meziměsíčně klesly o 0,4 % při očekávání stagnace
01.08. 16:28 Fio - USA: ISM ve výrobě v červenci na 48 b. při očekávání 49,5 b.
01.08. 16:28 Fio