Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- ECB schválila zpětný odkup akcií Erste Group Bank ve výši až 500 mil. EUR
05.06. 10:07 Fio - Německo: Index nákupních manažerů PMI ve službách na 54,2 b. při očekávání 53,9 b.
05.06. 09:58 Fio - Německá burza otevírá růstově
05.06. 09:34 Fio - Pražská burza otevírá růstově, dnes pokračuje START DAY na pražské burze
05.06. 09:33 Fio - ČR: Maloobchodní tržby bez automobilů v dubnu meziročně vzrostly o 5,3 %, čekal se růst o 5,5 %
05.06. 09:09 Fio