Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Paramount odmítl fúzi se Skydance
12.06. 09:53 Fio - Pražská burza otevírá růstově
12.06. 09:34 Fio - DAX v úvodu v zeleném, Porsche Automobil Holding se obchoduje bez nároku na dividendu
12.06. 09:32 Fio - Asie ve smíšených číslech, výrobní ceny v Číně nadále klesají
12.06. 08:50 Fio - Evropské futures v zeleném
12.06. 08:31 Fio