Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 31. květnu vzrostly o 1 233 tis. barelů
05.06. 16:32 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve službách za květen dle konečných hodnot na 54,8 b.
05.06. 16:08 Fio - Wall Street otevírá smíšeně
05.06. 16:06 Fio - Zámořské futures v zeleném
05.06. 14:57 Fio - USA: Změna zaměstnanosti ADP v květnu na 152 tis. při očekávání 175 tis.
05.06. 14:18 Fio