Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- ČR: Maloobchodní tržby bez automobilů v dubnu meziročně vzrostly o 5,3 %, čekal se růst o 5,5 %
05.06. 09:09 Fio - Japonské tituly odepisovaly, vývoj HDP v Jižní Koreji a Austrálii
05.06. 08:56 Fio - Evropské futures v zeleném
05.06. 08:44 Fio - Očekávané události: maloobchodní tržby (ČR), index nákupních manažerů (Německo, eurozóna, USA)
05.06. 08:43 Fio - Kladný závěr v zámoří
04.06. 23:20 Fio