Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Asijsko-pacifický region se obchoduje smíšeně, po výsledcích posiluje Sony
15.05. 08:37 Fio - Evropské futures kontrakty v zeleném
15.05. 08:36 Fio - Gen Digital: Zacks zvyšuje cílovou cenu akcií na 25 USD při stálém doporučení "neutral"
15.05. 08:06 Fio - Očekávané události: Index CPI (USA), HDP (eurozóna)
15.05. 07:49 Fio - Americké indexy v závěrečné fázi poskočily výš
14.05. 22:06 Fio