Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Wall Street se po reportu americké inflace nachází v zeleném
15.05. 16:30 Fio - USA: Podnikové zásoby v březnu dle očekávání poklesly o 0,1 %
15.05. 16:14 Fio - USA: Maloobchodní tržby v dubnu dle předběžných dat meziměsíčně beze změny
15.05. 14:40 Fio - USA: Neworský výrobní index v květnu na -15,6 b. při očekávání -10,0 b.
15.05. 14:39 Fio - USA: Index CPI v dubnu dle očekávání meziročně vzrostl o 3,4 %
15.05. 14:38 Fio