Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- USA končí obchodování s mírnou ztrátou
07.06. 22:08 Fio - Zámořské indexy mírně rostou
07.06. 19:22 Fio - Frankfurtská burza zakončila týden poklesem
07.06. 18:05 Fio - USA: Velkoobchodní zásoby v dubnu dle konečných dat meziměsíčně vzrostly o 0,1 %
07.06. 16:09 Fio - Wall Street v úvodu mírně klesá, Gen Digital -5,2 % po snížení cílové ceny od Morgan Stanley
07.06. 16:03 Fio