Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americké futures kontrakty oscilují kolem nuly
16.09. 14:56 Fio - USA: Index importních cen v srpnu meziročně stagnoval v souladu s očekáváním
16.09. 14:56 Fio - USA: Maloobchodní tržby v srpnu dle předběžných dat meziměsíčně vzrostly o 0,6 %
16.09. 14:54 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+0,82 %), kukuřice (+0,77 %), pšenice (+0,62 %)
16.09. 13:30 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,6
16.09. 13:28 Fio