Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americké indexy uzavírají kladně
19.12. 22:08 Fio - Americké indexy posilují
19.12. 19:11 Fio - Frankfurtská burza na konci týdne mírně posílila
19.12. 17:58 Fio - Colt CZ: Německá armáda si vybrala pistoli České zbrojovky
19.12. 17:40 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v prosinci podle konečných dat na 52,9 b.
19.12. 16:10 Fio





