Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavřela v zeleném
17.09. 17:58 Fio - Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
17.09. 17:55 Fio - USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 12. září klesly o 9285 tis. barelů
17.09. 17:36 Fio - USA: Započatá výstavba v srpnu dosáhla 1307 tis. při očekávání 1365 tis.
17.09. 17:34 Fio - USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 12. září vzrostl o 29,7 %
17.09. 17:31 Fio