Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Zámořské akcie uzavřely bez výrazných změn
16.09. 22:06 Fio - Frankfurtská burza neudržela zisky a zakončuje seanci v záporu
16.09. 17:57 Fio - Gen Digital: Sadif Investment Analytics snižuje cílovou cenu na 26,83 USD a doporučení na „buy“
16.09. 17:11 Fio - USA: Podnikové zásoby v červenci vzrostly dle očekávání o 0,2 %
16.09. 16:26 Fio - USA: Index realitního trhu dle NAHB v září na 32 b. při očekávání 33 b.
16.09. 16:26 Fio