Jak se vyrábí 3D reklama a proč ji pořídit pro váš podnik
Návrh reklamy dnes probíhá virtuálně Zatímco před časem se návrh reklamy ručně kreslil, nebo dokonce ručně modeloval, dnes je zpravidla fáze návrhu zcela virtuální. Místo, kam má být poutač umístěn, se nafotí a následně se do něj elektronicky vkládá návrh 3D reklamy. Takový postup je velice rychlý a...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Méně strachu, víc selekce a Praha ve skvělé formě
Závěr roku v dobré kondici
Výsledková sezóna doznívá
Vánoční nákupy vrcholí. Lidé často pořizují zásoby jídla a někteří ještě i dárky....
Na úřadech ubude od začátku ledna 322 míst, schválila podle premiéra Andreje Babiše (ANO)...
Evropská komise (EK) zahájila hloubkové šetření s cílem posoudit, zda je veřejná podpora,...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.