Emise akcií: rozdíly mezi IPO a SEO
Emise akcií formou SEO Někteří autoři používají pro všechny varianty emisí jednotné označení IPO, primární emise akcií či počáteční veřejná nabídka (Initial Public Offering). Zejména v zahraniční literatuře se však pro emise již existujících akciových společností používá označení sekundární...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Co znamená nový milník pro investory?
Proč na konflikt Izrael - Írán nereagovaly akcie, zlato ani bitcoin.
Inflace překvapila, Fed má volnější ruce a akcie rostou ...
Obchodní dohoda mezi EU a Ukrajinou zavádí nové kvóty pro vývoz citlivých ukrajinských...
Spotřebitelské ceny v Česku se v červnu meziročně zvýšily o 2,9 procenta. Inflace tak dále...
Potravinové řetězce i obchodní centra mohou být během červencových svátků otevřené....
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.