Emise akcií: rozdíly mezi IPO a SEO
Emise akcií formou SEO Někteří autoři používají pro všechny varianty emisí jednotné označení IPO, primární emise akcií či počáteční veřejná nabídka (Initial Public Offering). Zejména v zahraniční literatuře se však pro emise již existujících akciových společností používá označení sekundární...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Co znamená nový milník pro investory?
Proč na konflikt Izrael - Írán nereagovaly akcie, zlato ani bitcoin.
Inflace překvapila, Fed má volnější ruce a akcie rostou ...
Čína v odvetě omezí dovoz zdravotnických prostředků z Evropské unie, jejichž hodnota...
Česká republika bohatne a bude tak dostávat zhruba o polovinu méně unijních dotací. I tak v...
Podle Hospodářské komory evidují firmy po pátečním výpadku elektrického proudu ztráty v...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.