OMD: 3,2% nárůst reklamních výdajů v roce 2009
Dle mediální agentury OMD celkové čisté reklamní výdaje v ČR vzrostou v roce 2009 o 3,2 % r/r na 29,6 mld. Kč. Největší podíl tradičně připadne na reklamu v TV, která se zvýší o 3,7 % r/r na 11,9 mld. Kč (40,2 % celkových výdajů; +0,2 p.b. r/r). Nejdynamičtějším médiem je v současnosti internet, který by...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
| 05.11.2025 | Zlín |
| 06.11.2025 | Mladá Boleslav |
| 06.11.2025 | Brno |
| 10.11.2025 | České Budějovice |
| 11.11.2025 | Hradec Králové |
Komerční článek
Trh čeká na makrodata, akciové trhy v USA za sebou mají klidnější týden.
Držíte ČEZ dál - nebo jste využili euforie k prodeji?
Těžba černého uhlí v Dole ČSM ve Stonavě na Karvinsku skončí k 31. lednu příštího roku....
Vznikající kabinet chce v tomto volebním období směřovat k zavedení nulové daně z přidané...
Členské státy EU se oficiálně dohodly na novém klimatickém cíli Evropské unie pro rok 2040....
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.