OMD: 3,2% nárůst reklamních výdajů v roce 2009
Dle mediální agentury OMD celkové čisté reklamní výdaje v ČR vzrostou v roce 2009 o 3,2 % r/r na 29,6 mld. Kč. Největší podíl tradičně připadne na reklamu v TV, která se zvýší o 3,7 % r/r na 11,9 mld. Kč (40,2 % celkových výdajů; +0,2 p.b. r/r). Nejdynamičtějším médiem je v současnosti internet, který by...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
14:55 | BAAORCO: renu |
---|---|
14:51 | BAAERBAG: MEGHA |
14:42 | BAAORCO: caSCs |
14:40 | BAAERBAG: MEGHA |
14:40 | BAAERBAG: MEGHA |
Růst je robustní
Investoři se obracejí ke zlatu
Zamyšlení v číslech a chybějící informace
Nejnákladnějšími a časově nejnáročnějšími pracemi spojenými s loňskými povodněmi na...
Německu se stále nedaří nastartovat hospodářský růst. Trpí třeba klíčový automobilový...
Zájem o pracovníky v energetice výrazně roste. Kvůli výstavbě jaderných bloků v Dukovanech,...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.