Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
| 23:31 | BAAORCO: Business-3 |
|---|---|
| 23:30 | BAAORCO: Business-3 |
| 23:29 | BAAORCO: Business-3 |
| 23:26 | BAAORCO: Airways18 |
| 23:22 | BAAORCO: Business-3 |
| 24.11.2025 | Olomouc |
| 24.11.2025 | Pardubice |
| 25.11.2025 | Hradec Králové |
| 26.11.2025 | Kolín |
| 27.11.2025 | Ústí nad Labem |
Euforie pokračuje, rizika rostou
Kam až prezident může zajít
Komerční článek
Strany končící vlády chtějí ve sněmovně znovu otevřít otázku dělení daňových výnosů...
Poslední listopadový víkend začíná advent, který pro dopravce znamená hlavní sezonu....
Světové vlády se na klimatické konferenci COP30 v Brazílii dohodly na zvýšení finančních...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.