Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
| 13:57 | BAAORCO: stgfedtg |
|---|---|
| 13:48 | BAAORCO: Deepak |
| 13:45 | BAAORCO: WRFEW |
| 13:36 | BAAORCO: erfedtg |
| 13:10 | BAAORCO: FEDSTGR |
| 03.11.2025 | Olomouc |
| 03.11.2025 | Praha |
| 04.11.2025 | Karlovy Vary |
| 04.11.2025 | Ostrava |
| 05.11.2025 | Zlín |
Trh čeká na makrodata, akciové trhy v USA za sebou mají klidnější týden.
Držíte ČEZ dál - nebo jste využili euforie k prodeji?
Komerční článek
Na Slovensku začala výstavba první továrny na výrobu bateriových článků. Investici v...
Vznikající vládní koalice plánuje vydat na obranu dvě procenta HDP. Financovat ji ale chce...
Schodek rozpočtu 286 miliard korun chceme udržet, uvedl v Interview ČT24 moderovaném Terezou...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.