CME: Odhady reklamních výdajů
Podle TNS Media Inteligence hrubé reklamní výdaje v TV v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku vzrostly o 6,9 % r/r na 19,9 mld. Kč. Výdaje za celý trh klesly o 3,2 % r/r na 42 mld. Kč. Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů)...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
14:59 | BAAORCO: fsddgfhbgh |
---|---|
14:47 | BAAORCO: caSCs |
14:43 | BAAORCO: acasfdgfg |
14:41 | BAAERBAG: hulu support |
14:41 | BAAERBAG: hulu support |
Růst je robustní
Investoři se obracejí ke zlatu
Zamyšlení v číslech a chybějící informace
Evropská unie svou neschopností rázně jednat ohrožuje nejen svou konkurenceschopnost, ale i...
Ceny energií se často objevují v programech stran a hnutí, která chtějí uspět v říjnových...
Rozsah sociálního vyloučení v Česku se loni meziročně zhoršil. V roce 2024 vzrostl počet...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.