CME: Odhady reklamních výdajů
Podle TNS Media Inteligence hrubé reklamní výdaje v TV v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku vzrostly o 6,9 % r/r na 19,9 mld. Kč. Výdaje za celý trh klesly o 3,2 % r/r na 42 mld. Kč. Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů)...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Co znamená nový milník pro investory?
Proč na konflikt Izrael - Írán nereagovaly akcie, zlato ani bitcoin.
Inflace překvapila, Fed má volnější ruce a akcie rostou ...
Podle Hospodářské komory evidují firmy po pátečním výpadku elektrického proudu ztráty v...
Osm zemí ze skupiny OPEC+, kterou tvoří Organizace zemí vyvážejících ropu (OPEC) a její...
Téměř pět milionů dálničních známek ke konci června koupili řidiči. To je o skoro 400...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.