Zisky YUM Brands rostly o 73 %
Yum Brands (YUM), mateřská společnost řetězce rychlého občerstvení KFC, včera po uzavření trhů reportovala výsledky za první kvartál. I přes zpomalující ekonomiku v Číně (tvořící 40 % zisků Yum Brands) měli analytici ohledně ziskovosti společnosti vysoká očekávání, která nakonec nebyla plně...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Růst je robustní
Investoři se obracejí ke zlatu
Zamyšlení v číslech a chybějící informace
Česká televize před volbami nabízí tematické debaty zástupců osmi uskupení s největším...
Evropská unie svou neschopností rázně jednat ohrožuje nejen svou konkurenceschopnost, ale i...
Ceny energií se často objevují v programech stran a hnutí, která chtějí uspět v říjnových...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.