Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
22.05.2024 | Pardubice |
23.05.2024 | Liberec |
27.05.2024 | Praha |
28.05.2024 | Hradec Králové |
29.05.2024 | Plzeň |
Ford exceluje, Meta strádá, japonský jen oslabuje
Malé a střední podniky pod tlakem
Optimismus u akcií narostl
Česká měna dál posiluje pod 25 korun za euro a zatím tak překonává odhady centrálních...
Zranitelní zákazníci budou do budoucna lépe chráněni před náhlým odpojením dodávek...
Vláda schválila novelu, která počítá se zárukou míst v dětské skupině, ale i se...
Copyright © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.