Jak se vyrábí 3D reklama a proč ji pořídit pro váš podnik
Návrh reklamy dnes probíhá virtuálně
Zatímco před časem se návrh reklamy ručně kreslil, nebo dokonce ručně modeloval, dnes je zpravidla fáze návrhu zcela virtuální. Místo, kam má být poutač umístěn, se nafotí a následně se do něj elektronicky vkládá návrh 3D reklamy. Takový postup je velice rychlý a efektivní a díky tomu i cenově příznivý pro klienta.
Snadno lze měnit barvy, písma a další parametry a klient si může vybrat z několika variant tu, která mu bude sedět nejvíc. Nechte si zpracovat návrh od profesionálů v ELDR, podívejte se zde na možnosti 3D reklamy.Zvolíte si materiál a typ osvětlení
Kromě podoby reklamy jako takové vás čeká důležité rozhodování při volbě materiálu. Nápis může být vyroben z hliníku, z plexiskla, komatexu, nebo dokonce z polystyrenu či kartonu (poslední dva jmenované se využívají především v interiéru).
Některé formáty, jako je například hliník, typicky umožňují pouze zadní podsvícení či čelní nasvícení, jiné mohou být nasvíceny také zevnitř. Poslední variantou jsou samozřejmě neosvětlené 3D nápisy.
Zůstaňme ale u 3D nápisů s osvětlením. Kromě toho, zda je nápis podsvícen, nebo zda nápis svítí uvnitř či na přední straně, budete ladit také intenzitu osvětlení a jeho barevný tón. To jsou velice důležité parametry, které je nezbytné důkladné promyslet.
Výroba a montáž
Když je vše odsouhlaseno, předá se nápis do výroby. Když je klient spokojen s výsledkem, přichází fáze montáže. Zde pamatujte na to, že je-li reklama podsvícena, bude nutné vyřešit přívod elektřiny. Kromě toho je nutné nápis dobře upevnit, aby odolal nepřízni počasí včetně silného větru. Reklama se nesmí uvolnit, aby nedošlo k ohrožení cizího majetku či zdraví.
3D reklama vám přivede zákazníky
Základním smyslem 3D reklamy je, aby váš podnik byl dobře vidět, ať už jde o restauraci, kavárnu, obchod, nebo třeba výrobní halu. Zákazník, obchodní partner nebo třeba kurýr či nový zaměstnanec vás díky nadpisu snáze najdou.
Kromě toho ale 3D nápis může přivádět zákazníky nové. Dobře navržený nápis slouží jako relativně levný marketingový kanál, který pomůže navýšit tržby. Je-li navíc nápis podsvícen, bude svůj reklamní účel plnit také ve večerních a nočních hodinách.
Poslední zprávy
- Geopolitika: klid před bouří, nebo klid s rozmyslem?
20.06. 10:42 B.I.G. - Musk a Trump ubírají plyn, trhy naopak zrychlují
13.06. 10:37 B.I.G. - Wall Street zpět u maxim, výhledy přitom optimismem nehýří
09.06. 09:02 B.I.G. - Opatrně se sázkami na dluhopisy...
23.05. 10:32 B.I.G. - NVIDIA objevila v Saudské Arábii Eldorádo
16.05. 09:35 B.I.G.