Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Dividenda Philip Morris ČR v roce 2024 a dalších letech
28.03. 10:32 Fio - Dividenda Vienna Insurance Group v roce 2024 a dalších letech
28.03. 10:25 Fio - Akciový výhled
28.03. 08:58 Fio - Denní report - středa 27.03.2024
27.03. 21:17 Fio - Dividenda Erste Group Bank v roce 2024 a dalších letech (+komentář analytika)
27.03. 17:49 Fio