Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Indexům se nakonec vzpamatovat nepovedlo
11.07. 22:01 Fio - Indexy mírně oslabují, závěr týdne v napjatém duchu
11.07. 19:00 Fio - Denní report - pátek 11.07.2025
11.07. 18:06 Fio - Pražská burza v závěru týdne odepisovala
11.07. 16:24 Fio - Akciový výhled
11.07. 08:56 Fio