CME: Odhady reklamních výdajů
Podle TNS Media Inteligence hrubé reklamní výdaje v TV v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku vzrostly o 6,9 % r/r na 19,9 mld. Kč. Výdaje za celý trh klesly o 3,2 % r/r na 42 mld. Kč. Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou o 20-30 % a dle mediální agentury OMD o 25 % (z toho TV o 27%). OMD čeká pokles u TV reklamy i příští rok (-13 %) a zotavení až v roce 2011.
Dle CME letos trh s TV reklamou v ČR klesne o 23 %, ale příjmy CME jen o 20 % (zvýšení tržního podílu). V roce 2010 CME očekává růst trhu o 6 %. Náš odhad je 2 %, přičemž riziko představuje pomalé zotavení ekonomiky. Výše uvedené skutečnosti jsou již trhu známy.
Poslední zprávy
- Pražská burza v závěru týdne posilovala
26.04. 16:46 Fio - Intel za 1Q překonal odhady na úrovni očištěného zisku na akcii, zklamal ale výhledem
26.04. 14:44 Fio - Dobrá čísla Alphabetu za 1Q odráží výnosy z Google Search, YouTube a cloudových služeb
26.04. 13:55 Fio - Výnosy Microsoftu za 3Q vzrostly nad očekávání, a to díky poptávce po komerčních cloudových službách
26.04. 11:41 Fio - Akciový výhled
26.04. 08:57 Fio