CME: Odhady reklamních výdajů
Podle TNS Media Inteligence hrubé reklamní výdaje v TV v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku vzrostly o 6,9 % r/r na 19,9 mld. Kč. Výdaje za celý trh klesly o 3,2 % r/r na 42 mld. Kč. Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou o 20-30 % a dle mediální agentury OMD o 25 % (z toho TV o 27%). OMD čeká pokles u TV reklamy i příští rok (-13 %) a zotavení až v roce 2011.
Dle CME letos trh s TV reklamou v ČR klesne o 23 %, ale příjmy CME jen o 20 % (zvýšení tržního podílu). V roce 2010 CME očekává růst trhu o 6 %. Náš odhad je 2 %, přičemž riziko představuje pomalé zotavení ekonomiky. Výše uvedené skutečnosti jsou již trhu známy.
Poslední zprávy
- Eurowag reportoval výsledky za 1Q, výnosy na organické bázi vzrostly o 10 %
25.04. 10:29 Fio - Meta s výsledky za 1Q oznámila zvýšení investic do umělé inteligence
25.04. 10:04 Fio - Akciový výhled
25.04. 08:58 Fio - Moneta Money Bank představila výsledky za 1Q 2024 a je na dobré cestě doručit celoroční cíl
25.04. 08:49 Fio - Denní report - středa 24.04.2024
24.04. 22:17 Fio