Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
-   Výrobce mobilního příslušenství FIXED.zone zveřejnil v rámci Start Day výsledky za 1H
04.11. 12:32 Fio -   Palantir překonal ve 3Q očekávání a navýšil výhled, analytici vyjádřili obavy ohledně valuace
04.11. 11:00 Fio -   Akciový výhled
04.11. 08:56 Fio -   Trh v USA zakončil smíšeně
03.11. 22:05 Fio -   Americké indexy jsou rozkolísané
03.11. 18:42 Fio 





