Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Pražská burza v závěru týdne navyšovala zisky, CSG potenciálně zalistuje akcie v Praze
19.09. 16:33 Fio - FedEx reportoval lepší než očekávanou ziskovost, spin-off je plánován na konec FY 2026
19.09. 11:18 Fio - Akciový výhled
19.09. 09:03 Fio - Trh končí v zeleném
18.09. 22:00 Fio - Trh pozitivně naladěn po včerejším vyjádření FEDu
18.09. 18:58 Fio