Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Dividenda Philip Morris ČR v roce 2024 a dalších letech
28.03. 10:32 Fio - Dividenda Vienna Insurance Group v roce 2024 a dalších letech
28.03. 10:25 Fio - Akciový výhled
28.03. 08:58 Fio - Denní report - středa 27.03.2024
27.03. 21:17 Fio - Dividenda Erste Group Bank v roce 2024 a dalších letech (+komentář analytika)
27.03. 17:49 Fio