Blackberry není jako Apple
Společnost Research in Motion (RIMM; výrobce telefonů Blackberry) dnes oznámila že vstupuje do přímého boje proti druhé verzi oblíbeného tabletu od Apple – iPadu 2. Ode dneška je možné jejich zařízení nazvané Blackberry Plabook objednávat na portálu Best Buy. V prodeji v kamenných prodejnách bude od 19.4. Blackberry se pouští do nelehkého souboje. Apple se svou první generací iPadu vytvořil úplně nový sektor, kterému doposud pevně vládne. V druhém čtvrtletí 2010 měl Apple podíl na trhu s tablety 93%. V posledním čtvrtletí to již bylo „pouze 73%“ Společnost Apple očekává, že v letošním roce se po světě prodá těchto zařízení přes 50 milionů kusů. RIMM má zájem si z tohoto koláče také ukousnout. Zajímavé je, že s již zaběhnutým konkurentem se do bitvy nepouští pomocí cenové války. Startovací cena je u obou přístrojů 499 USD. U Applu bývá zvykem, že každé uvedení nového výrobku na trh je provázeno růstem ceny akcií. U Research in motion byl růst patrný hned po otevření burzy (+1,63% 63,20 USD), nyní po pár hodinách obchodování jsou již akcie „na nule“. Zkrátka RIMM není AAPL a o kvalitě svého výrobku bude muset přesvědčit nejprve zákazníky a poté teprve investory.
Poslední zprávy
- Varování šéfů Wall Street spouští prodejní vlnu, technologie citelně oslabují
04.11. 19:57 Fio - Uber oznámil výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 20 %
04.11. 17:47 Fio - Pfizer reportoval za 3Q a navýšil celoroční výhled, výsledky zastínil konkurenční boj s Novo Nordisk
04.11. 17:35 Fio - Smíšený vývoj na pražské burze
04.11. 16:38 Fio - Hardwario zveřejnilo výsledky za 9M roku 2025, v roce 2026 očekává tržby 100 mil. Kč
04.11. 16:27 Fio





