Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Zámořské akcie zahájily nový týden smíšeně
21.07. 22:16 Fio - Wall Street zatím slibuje posunutí historických maxim
21.07. 19:04 Fio - Frankfurtská burza na úvod týdne kosmeticky posílila
21.07. 17:54 Fio - USA: Index předstihových ukazatelů v červnu klesl o 0,3 % v souladu s očekáváním
21.07. 16:01 Fio - Hlavní americké akciové indexy rostou do 0,5 %, výsledky zveřejnily Verizon a Domino’s Pizza
21.07. 15:45 Fio