Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Úterý 22.7.2025 16:23
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

FIXZO118,00+12,38
TMR545,00+3,81
KGH783,20+2,46
EOAN400,00+2,30
DSPW336,50+1,97

Zajímavé poklesy

PEN18,60-2,62
PVT1,44-2,04
PKO467,20-1,85
VOW32 248,50-1,55
EFORU382,00-1,55

Kurzovní lístek

EURstejne24,6200,00
HUFnahoru6,169+0,04
JPYnahoru14,308+0,02
PLNnahoru5,786+0,29
USDnahoru21,054+0,21

demo-e-broker

Indexy

22.07.2025
Graf - IXIC

PXdolu-0,662 174,2316:15:29
RMdolu-0,90578,7616:22:27
DJIAnahoru+0,1144 373,5616:02:41
NASDAQdolu-0,9420 776,5416:02:40
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXdolu-1,5123 940,7816:02:21


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz