Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavřela čtvrtek růstem, reportovala Deutsche Bank a MTU Aero Engines
24.07. 18:02 Fio - USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v červenci na 1,0 b.
24.07. 17:04 Fio - Americké indexy se v úvodu seance obchodují smíšeně, výsledková sezóna je v plném proudu
24.07. 16:34 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 18. červenci vzrostly o 23 mld. kubických stop při očekávání 27 mld.
24.07. 16:31 Fio - USA: Prodeje nových domů v červnu meziměsíčně vzrostly o 0,6 % při očekávání růstu o 4,3 %
24.07. 16:20 Fio