Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Pátek 25.7.2025 6:48
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

DBK709,30+8,82
DETEL776,00+4,16
WIE758,80+3,60
ERBAG1 916,00+3,29
PILLE200,00+2,56

Zajímavé poklesy

FIXZO110,00-6,78
PKO466,00-1,89
BABMMCIU210,00-1,87
KARIN139,00-1,77
BEZVA570,00-1,72

Kurzovní lístek

EURnahoru24,550+0,26
HUFstejne6,1680,00
JPYnahoru14,257+0,62
PLNnahoru5,769+0,27
USDnahoru20,884+0,49

demo-e-broker

Indexy

24.07.2025 - 25.07.2025
Graf - IXIC

PXnahoru+0,462 202,8124.07.25
RMnahoru+1,38592,8724.07.25
DJIAdolu-0,7044 693,9124.07.25
NASDAQnahoru+0,1821 057,9625.07.25
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXnahoru+0,2324 295,9324.07.25


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz