Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Peněžní zásoba M3 v březnu meziročně vzrostla o 0,9 % při očekávaném 0,6% růstu
26.04. 11:51 Fio - Vývoj cen komodit: Měď (+1,73 %), stříbro (+1,41 %), zlato (+0,73 %)
26.04. 10:27 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 25,12
26.04. 10:27 Fio - Frankfurt v úvodu roste, akcie Airbus po včerejších výsledcích odepisují
26.04. 09:51 Fio - Pražská burza otevírá v červeném, Moneta se dnes obchoduje na BCPP poprvé bez nároku na dividendu
26.04. 09:39 Fio