Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Německá burza uzavřela růstově
23.04. 18:02 Fio - Americké indexy otevírají v zeleném
23.04. 16:50 Fio - USA: Index výrobní aktivity richmondského Fedu v dubnu na -7 b. při očekávání -8 b.
23.04. 16:49 Fio - USA: Prodeje nových domů v březnu se meziměsíčně zvýšily o 8,8 % při očekávání růstu o 1,2 %
23.04. 16:48 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě za duben dle předběžných hodnot na 49,9 b.
23.04. 16:48 Fio