Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Smíšený závěr v zámoří
10.05. 22:06 Fio - Německá burza posilovala
10.05. 17:51 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan podle předběžných dat v květnu na 67,4 b.
10.05. 16:11 Fio - Wall Street v úvodu roste a v jejím čele Gen Digital (+15 %)
10.05. 15:58 Fio - Americké futures kontrakty indikují kladný open
10.05. 14:56 Fio