Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
10.07.2006 10:45:00
|
Fio banka
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Autor: Chádí El-Moussawi
Poslední zprávy
- Pražská burza ztrácí, začíná obchodování s dluhopisy Accolade
14.06. 10:14 Fio - Člen dozorčí rady Pilulky Marek Krajčovič prodal část akcií po START day z důvodu školného pro děti
14.06. 09:18 Fio - Asie obchodovala smíšeně, japonské akcie podpořil slabší yen po zasedání Bank of Japan
14.06. 08:56 Fio - Moneta Money Bank: Citi snižuje cílovou cenu na 106 Kč ze 111 Kč
14.06. 08:50 Fio - Komerční banka: Citi snižuje cílovou cenu na 906 Kč z 975 Kč
14.06. 08:50 Fio