Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Eurozóna: HDP ve 2Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 1,4 % při očekávání růstu o 1,2 %
30.07. 11:16 Fio - Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červenci dle konečných dat na -14,7 b.
30.07. 11:13 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn +0,64 % na 3,162 USD za mbtu
30.07. 10:42 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,26
30.07. 10:41 Fio - Německo: HDP ve 2Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 0,4 % při očekávání růstu o 0,2 %
30.07. 10:11 Fio