Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v březnu klesl na -7 b. při odhadu poklesu na -5 b.
28.03. 16:01 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 22. 3. klesly o 36 mld. kubických stop při očekávání poklesu o 27 mld.
28.03. 15:48 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan podle konečných dat v březnu na 79,4 b.
28.03. 15:45 Fio - USA: Pokračující prodeje domů v únoru meziměsíčně vzrostly o 1,6 % při očekávání 1,5% růstu
28.03. 15:44 Fio - Americké indexy po otevření burz mírně rostou, BoA navýšila doporučení na Estee Lauder (+4,2 %)
28.03. 15:16 Fio