Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Index S&P klesl o 0,46 %
25.04. 22:07 Fio - Na zámořských trzích akcie oslabují, META -11 %
25.04. 20:20 Fio - Frankfurtská burza uzavřela ve ztrátě, Deutsche Bank uzavřela po výsledcích v zeleném
25.04. 17:57 Fio - USA: Pokračující prodeje domů meziměsíčně vzrostly o 3,4 % při očekávání růstu o 0,4 %
25.04. 16:44 Fio - Colt CZ zveřejnil výroční finanční zprávu za rok 2023
25.04. 16:41 Fio