Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americké futures kontrakty oscilují kolem nuly
22.07. 15:05 Fio - Danaher reportoval výsledky za 2Q, provozní zisk meziročně poklesl o 35 %
22.07. 14:12 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-1,26 %), ropa (-0,83 %) a pšenice (-0,78 %)
22.07. 10:35 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,64
22.07. 10:34 Fio - Frankfurtská burza v úvodu ztrácí, Sartorius reportoval výsledky za 1H
22.07. 09:39 Fio